
Szanowni Państwo,
uprzejmie informujemy, że już od poniedziałku 10 lutego w aplikacji mobilnej SGB Mobile dostępna jest nowa funkcjonalność Płatności powtarzalne BLIK. Płatności powtarzalne BLIK to usługa oferowana przez Polski Standard Płatności. Działa ona na podobnej zasadzie jak subskrypcje/polecenie zapłaty, tyle że w oparciu o kod BLIK a nie dane kartowe.
Usługa ta umożliwia automatyczne regulowanie cyklicznych zobowiązań, takich jak:
- rachunki,
- abonamenty
- czy subskrypcje.
Dzięki tej usłudze użytkownicy aplikacji SGB Mobile mogą uniknąć opóźnień w płatnościach i wygodnie zarządzać swoimi zobowiązaniami finansowymi.
Jakie korzyści płyną dla użytkownika aplikacji SGB Mobile z uruchomienia płatności powtarzalnych BLIK?
- Kontrola – wszystkie utworzone Płatności powtarzalne widoczne są w aplikacji bankowej.
- Bezpieczeństwo – zgoda na utworzenie Płatności powtarzalnej akceptowana jest przez użytkownika.
- Wygoda – płatności pobierane są automatycznie lub po potwierdzeniu zgodnie z umową ze sklepem lub usługodawcą
Jak skorzystać z płatności powtarzalnych BLIK?
1. Użytkownik wybiera na stronie internetowej sprzedawcy lub w jego aplikacji opcję płatności powtarzalne BLIK, jeżeli taka występuje.
2. Wpisuje kod BLIK wygenerowany z poziomu aplikacji SGB Mobile.
3. Na ekranie aplikacji pojawiają się informację dot. płatności powtarzalnych, m. in. o częstotliwości pobierania opłaty, wysokości lub sposobie jej pobierania.
4. Użytkownik aktywuje usługę w aplikacji kodem PIN.
Wszystkie szczegóły oraz historię płatności powtarzalnych BLIK, użytkownik może sprawdzić w module „BLIK” w aplikacji SGB Mobile, wybierając „Płatności powtarzalne”.
Płatności powtarzalne BLIK oferują:
· Play,
· TUZ Allianz,
· T- Mobile włącznie z Heyah, Orange oraz Plus (Plus i Plush) w zakresie doładowań telefonów na kartę.
Powyższa lista będzie się stopniowo poszerzać