Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że już od poniedziałku 10 lutego w aplikacji mobilnej SGB Mobile dostępna jest nowa funkcjonalność Płatności powtarzalne BLIK. Płatności powtarzalne BLIK to usługa oferowana przez Polski Standard Płatności. Działa ona na podobnej zasadzie jak subskrypcje/polecenie zapłaty, tyle że w oparciu o kod BLIK a nie dane kartowe. 

 

Usługa ta umożliwia automatyczne regulowanie cyklicznych zobowiązań, takich jak:

  • rachunki,
  • abonamenty
  • czy subskrypcje.

Dzięki tej usłudze użytkownicy aplikacji SGB Mobile mogą uniknąć opóźnień w płatnościach i wygodnie zarządzać swoimi zobowiązaniami finansowymi.

Jakie korzyści płyną dla użytkownika aplikacji SGB Mobile z uruchomienia płatności powtarzalnych BLIK?

  • Kontrola – wszystkie utworzone Płatności powtarzalne widoczne są w aplikacji bankowej.
  • Bezpieczeństwo – zgoda na utworzenie Płatności powtarzalnej akceptowana jest przez użytkownika.
  • Wygoda – płatności pobierane są automatycznie lub po potwierdzeniu zgodnie z umową ze sklepem lub usługodawcą

Jak skorzystać z płatności powtarzalnych BLIK?

1.       Użytkownik wybiera na stronie internetowej sprzedawcy lub w jego aplikacji opcję płatności powtarzalne BLIK, jeżeli taka występuje.

2.       Wpisuje kod BLIK wygenerowany z poziomu aplikacji SGB Mobile.

3.       Na ekranie aplikacji pojawiają się informację dot. płatności powtarzalnych, m. in. o częstotliwości pobierania opłaty, wysokości lub sposobie jej pobierania.

4.       Użytkownik aktywuje usługę w aplikacji kodem PIN.

Wszystkie szczegóły oraz historię płatności powtarzalnych BLIK, użytkownik może sprawdzić w module „BLIK” w aplikacji SGB Mobile, wybierając „Płatności powtarzalne”.


Płatności powtarzalne BLIK oferują:

·       Play,

·       TUZ Allianz,

·       T- Mobile włącznie z Heyah, Orange oraz Plus (Plus i Plush) w zakresie doładowań telefonów na kartę.

Powyższa lista będzie się stopniowo poszerzać