- Instrukcja pierwszego logowania z wykorzystaniem aplikacji Token SGB
- Instrukcja pierwszego logowania z wykorzystaniem Kodów SMS
- Przewodnik po Bankowości Internetowej SGB24 - Klient Indywidualny
- Przewodnik po Bankowości Internetowej SGB24 BIZNES - Funkcjonalność przeznaczona dla dużych i średnich przedsiębiorstw
Pamiętaj o podstawowych zasadach bezpieczeństwa
Wpisuj adres strony logowania do Bankowości Internetowej SGB24 lub korzystaj z oficjalnej strony Banku – nie korzystaj ze stron pojawiających się w wynikach wyszukiwania w przeglądarce.
Adres strony logowania rozpoczyna się od https (oznaczającego bezpieczne połączenie internetowe). Zanim wprowadzisz na stronie swój Identyfikator użytkownika i Kod Dostępu sprawdź, czy:
- adres strona logowania rozpoczyna się od https (oznacza bezpieczne połączenie internetowe)
- w pasku adresu lub na pasku stanu w dolnej części ekranu przeglądarki widoczna jest zamknięta kłódka
- po kliknięciu w kłódkę pojawi się certyfikat wystawiony dla sgb24.pl przez firmę DigiCert
Pamiętaj!
Bank nie wymaga potwierdzenia danych SMS-em lub mailem oraz instalacji jakichkolwiek aplikacji na komputerach użytkowników.
W przypadku wystąpienia nieprawidłowości niezwłocznie skontaktuj się z infolinią banku.
- Infolinia dostępna 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu: pod numerami telefonów: 800 888 888 (bezpłatne połączenie) i (+48) 61 647 28 46 (połączenia z zagranicy; opłata zgodna z taryfą operatora),
- w godzinach od 7:30 do 16:30 czynne są również telefony Banku: 52 33 28 507 lub 52 33 28 504
Uwaga na próby wyłudzenia poufnych danych przez telefon – podszywanie się pod pracowników Banku!
Ostrzegamy przed przestępcami podającymi się za pracowników banku. Osoby te przez telefon wyłudzają poufne dane dotyczące haseł, kodów PIN/SMS. Jak
Ponownie ostrzegamy przed oszustwami na portalach OLX/Vinted/Allegro
Sprzedajesz coś przez OLX, Vinted czy Allegro? Wystawiasz ogłoszenie o sprzedaży, a kupujący kontaktuje się z Tobą za pomocą komunikatora